jeudi 24 avril 2014

Nucleus Gallery : Imaginary Friend

A la Galerie Nucleus Samedi dernier ! :)
Le thème était "Mon Ami Imaginaire" et les pièces exposées sont cool ! :D :


Bon dommage que je n'ai pas eu énormément de temps pour les faire,
 mais c'était marrant :)

****

Nucleus Gallery Show "Imaginary Friend"! :)
Here is the link to the entire exhibition! 


So bad I didn't have a lot of time to do the pieces, but it was fun! :)









Et le site a aussi mis en vente certaines de mes illustrations : 

http://fr.gallerynucleus.com/artist/camille_andre

****

You can also find these prints for sale on the website :

http://fr.gallerynucleus.com/artist/camille_andre






4 commentaires:

  1. Je suis fan de la 2em illu! c'est sublime!

    RépondreSupprimer
  2. Wooo! I didn't know that France also has a Nucleus Gallery!

    RépondreSupprimer
  3. Wooo! I didn't know that France also has a Nucleus Gallery!

    RépondreSupprimer
  4. M-a izu : Merci :) Perso je préfère la première, la deuxième je suis pas hyper convaincue :/ Mais contente qu'elle plaise quand même haha :p

    Belle : Actually, it's the gallery from Los Angeles :) There are a lot of french artists who participate in this show!

    RépondreSupprimer